anonim.close.srv
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
anonim.close.srv

counter strike
 
AcasaCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 as vrea si eu admin !!

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
Salas




Number of posts : 5
Registration date : 31/01/2008

as vrea si eu admin !! Empty
MesajSubiect: as vrea si eu admin !!   as vrea si eu admin !! Icon_minipostedJoi Ian 31, 2008 7:26 pm

sunt Salas joc pe sv de cand sa deschis, ma bucur sa vad ca ai reusit close si anonim sa faceti si un forum la sv bv .......,steam am original ,joc frecvent in afara de wekwnduri ca sunt org de evenimente si am treaba multa , am ip dinamic .si joc si eu si fratele meu Speedy aproape toata ziua cand avem timp ..... am admin pe 3 servere si sunt de la moderator in sus pe ele .RazzSmile) id meu este: salaoru_ionut2000 sau al lui fratemiu Speedy este: stevens00740


as dori admin pe ip sa nu mai fii nevoit sa faci 2 admine unu mie unu lui fratemiu speedy

ip meu : 77.81.179.158

multumim
Sus In jos
cLoSe :X




Number of posts : 25
Age : 30
Localizare : Bucuresti
Registration date : 27/01/2008

as vrea si eu admin !! Empty
MesajSubiect: oks...   as vrea si eu admin !! Icon_minipostedVin Feb 01, 2008 12:47 pm

tiam luat ip salas..si osa te rezolv aqm..ai avut si screenshot luate p srv...esty ok Smile..weLc0Me To uS ! Very Happy:X
Sus In jos
https://anonim-close.forumgratuit.ro
Salas




Number of posts : 5
Registration date : 31/01/2008

as vrea si eu admin !! Empty
MesajSubiect: mutumesc mult   as vrea si eu admin !! Icon_minipostedVin Feb 01, 2008 12:59 pm

Sus In jos
Continut sponsorizat





as vrea si eu admin !! Empty
MesajSubiect: Re: as vrea si eu admin !!   as vrea si eu admin !! Icon_miniposted

Sus In jos
 
as vrea si eu admin !!
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Vreau admin :D
» Admin-Acabistu
» Ce admin praf!!1
» Buzz-admin
» Admin c72^ DraCuLaS -sL-

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
anonim.close.srv :: Cereri :: Cere admin-
Mergi direct la: